Thursday, April 11, 2013

Lekker gestempeld, finally time to stamp some pages....

Het was alweer eventjes geleden, maar als je dan eenmaal bezig bent, blijf je maar doorgaan. Ik zit bij een leuke stempelgroep de Stamping Angels. 
We zetten een boekje op voor iemand in de groep en dat circuleert dan tot het vol is en degene voor wie het boekje is ontvangt dit dan.
IMG 3336 
Zo is dit een boekje waarin het thema een gele tag met zelfgemaakte bloem is.
Ik heb eerst de achtergrond gemaakt met distress stains, wild honey. Door het te laten drogen en erweer met dezelfe kleur overheen te stempelen worden deze lijnen steeds donkerder geel.IMG 3338

Mijn bloemen zijn met de hand getekend en hebben een houten cijferhart.

IMG 3342

In het volgende boekje heb ik met  stencils en dylusion inkts gewerkt. Zoals jullie weten mijn favoriete spray. Ik hou van die felle kleuren en de manieren waarop je met de mallen en water kunt spelen, erg leuk.
IMG 3345

IMG 3346

IMG 3347

IMG 3349
Nou dit was het even voor vandaag, volgende week meer.
Veel groetjes Mascha.

1 comment:

Unknown said...

Onderstaande tekst had ik op mijn eigen blog geantwoord maar daar kan je de tekst niet goed lezen omdat het wit is haha. Dus kopieer en plak en ik zie meteen hier je creatieve uitspattingen leuk!

xxx

Hee lieve Mascha, hier gaat het een beetje op en af. En met jou?? Soms wel eens balen dat we niet bij elkaar om de hoek wonen :( Konden we gewoon ff bij elkaar binnenlopen voor een bakkie of gewoon ff buurten, blik op oneindig en een leuke kaart maken voor iemand.
En jij nog druk in de weer op crea gebied?? Vast wel jou kennende. :)
Dikke knuf voor jou en tot gauw lieffie xxx